Pozycjonowanie stron internetowych ( SEO )
Skuteczna strategia pozycjonowania zaczyna się od zadawania sobie trzech rodzajów pytań:
Kto: Kim są moi klienci? Kim jestem, aby przyciągnąć ich do mojej firmy?
Co: Jakie usługi lub produkty dostarczam? W czym moja firma się specjalizuje? Co oznacza moja firma?
Jak: Jak świadczy usługi? Jak mogę dotrzeć do osoby kupującej?
Odpowiedz na te pytania w oparciu o usługi oferowane przez Twoją firmę.
Skuteczna strategia pozycjonowania SEO działa w celu zmaksymalizowania Twojej widoczności w wyszukiwarkach, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z celami biznesowymi. Każda strona internetowa będzie miała swoje unikalne przeszkody do pokonania, więc Twoja strategia może wyglądać znacznie inaczej niż strategia innej firmy – i jest to w porządku. Chodzi o zrozumienie tego, co robi Twoja firma i według tego, stworzenie strategii pozycjonowania, która działa dla Twoich klientów i Twoich usług.